• يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

الفريق أول محمد زكى يشهد إجراءات تفتيش الحرب لإحدى تشكيلات المنطقة الغربية العسكرية

s e t

عضو مميز
المستوي
10
الرتب
10
لا معاك ولا مع غيرك يا عزيزي
تصبح على خير وانا اسف ليكوا جميعا ...
يا استاذنا لا تدع نقاش واحد يزعلك الموضوع بسيط اتمنى ان تتوجد بشكل دائم فى نحن نستفيد من حضرتك ونقاشك ...لا تدع امور صغيره تفقدك ما تحب

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
6
الرتب
6
اولا العفو يا استاذي وانا باشكرك على الكلام الجميل اللي حضرتك قولته في حقي وفي حق اعضائنا
ثانيا انا احترم رايك وقرارك ولا استطيع ان اجبرك على شئ انت لا تريده.......وانا متاكد انك باذن الله بعدما تهدأ ستعود لنا لتشاركنا بارائك المتزنة
ثالثا اتمنى ان تتراجع في قرارك فانت شخصية محترمة وانا اتمنى ان تستمر معنا هنا وبمشاركات كثيرة حتى نستفيد جميعا والمنتدى هنا مفتاح لك وللجميع في اي وقت وانا اتمنى ان ارائك دائما هنا معنا في المنتدى

IRIS-T

عضو معروف
شكرا ليك ولكلامك الطيب والله اخجلتنا باسلوبك وبضايفتك وبكلامك وانا لا استحق
انا والله بتعلم منكم جميعا هنا وربنا يشهد انى احب المنتدى وادخله يوميا اتباعكم فى صمت

JOKer 88

متديش للكلب قيمه عشان هيصيح
الحلول
1
المستوي
10
الرتب
10
الموقع الالكتروني
twitter.com
لا مسيطر ولا اي شي الاهم عندي لما تنتقد تنتقد بموضوعيه وليس فيديو واحد هو الي يخليك تعمم باقي المناطق اظن فهم كده اقصد ايه لو قرات مشاركاتي انتقد المنطقه الغربيه والجنوبيه فقط

مرمبتاح

عضو مميز
المستوي
5
الرتب
5
ليه تتابع في صمت.. التنوع ده شيء جميل واجمل مافي اي منبر ثقافي.. وده اللي اصلا المنتديات معموله عشانها .. كله داخل يسمع رأي مختلف لاكمال الأجزاء اللي مش شايفها..
ده حتي فيه موضوع في المنتدي لكده
من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوي!

dantedilemma

عضو مميز
المستوي
3
الرتب
3
منتظر رأيكم يا جماعة

IRIS-T

عضو معروف

وزير الدفاع يشهد إجراءات تفتيش الحرب لأحد تشكيلات الجيش الثانى​

من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوي!

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
6
الرتب
6
يا استاذي والله معظمنا ان لم يكن كل من يشارك بجدية في هذا المنتدى المحترم بيعشق تراب هذا البلد العظيم ومنهم حضرتك واستاذنا الجوكر......لكن كما ذكرت سابقا كل واحد بيحب بلده بطريقته الخاصة

وبعدين انت من اول جولة في المناوشات عايز تسيبنا وتمشي 🤣 🤣

لو كل عضو هنا اتضايق من تعليق عضو اخر كان المنتدى مش هيكمل اسبوع واحد واعتقدنا صديقي العزيز @احمد32 شاهد على ذلك لانه احد الاعضاء الذي يتناقش بجدية ولا يمل من الجدال معنا جميعا ونحن سعيدين به وربنا يستر علشان ميدخلش يشاكسني لاني مش اده بصراحة😁 😁

لذلك فان الاختلاف في الاراء لا يجب ان يكون سبب لترك المنتدى لان معظمنا هنا بيحب البلد لكن بطريقته الخاصة
تحياتي لك

IRIS-T

عضو معروف

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
6
الرتب
6
ايو كدا شارك يا صديقي واختلف معي ومع اي عضو باحترام وهتجد بعض الاعضاء سيتفق معك والبعض الاخر سيعترض عليك.......الحياة باتجاه واحد لن تستمر

واعتقد ان العضو المحترم @مرمبتاح اضاف للموضوع هناموضوعه الرائع عن الاختلاف في الاراء

s e t

عضو مميز
المستوي
10
الرتب
10
حبيبى يمدير والله كلنا اصدقاء واخوات ومن عشمنا فى بعض بنتكلم ومحدش بيزعل ده مكنا ونتمنى وجود كل شخص عنده راى مهما كان

IRIS-T

عضو معروف
وبالطبع مش محتاج اقول ان هذا لا يقلل من ما تفعله القياده العسكريه فى الافرع الرئيسيه الاخرى
احنا كنا فين وبقينا فين انتقادى لتجهيزات الفرد المقاتل مش عيب ابدا
ومما لا شك فيه ان جيشنا كل سنه بيتطور تطور كبير عن ايام مبارك والاهمال الذى حدث حينها اللى بندفع ضريبته حتى الان للاسف

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
6
الرتب
6
حبيبي يا صديقي وفعلا كلماتك هذه ورغم انها قليلة الا ان قيمتها كبيرة وبتصف حال منتدانا واعضائه المحترمين وانه رغم ان الاختلاف بيكون شديد في بعض المواضيع الا ان الاحترام هو اللغة السائدة هنا في المنتدى وكذلك مساحة الحرية هنا جيدة جدا في رايي
تحياتي لك

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
6
الرتب
6
والتطوير سيتسمر في قواتنا البرية
انا هادور لحضرتك على مشاركة لي في موضوع معرض مصر الدفاعي الثاني ايديكس عن البرج القتالي الاسباني والمدرعة الاسبانية التي ربما سنحصل عليها في مصر
تحياتي لك

IRIS-T

عضو معروف
مساحه الحريه هنا مقارنة بالمنتدى اياه شتان الفرق يا راجل
انا فاكر ان انا قعدت اتخانق 5 صفحات مع بعض الاعضاء هناك عشان كتبت معلومه ان فى طيارين مصريين راحوا روسيا واتدربوا على السوخوى كنت اول واحد اقولها والله

IRIS-T

عضو معروف
شاهدتهم وتابعت تعليقاتك على الموضوع ايضا
لكن بصراحه يا عزيزى كل ده شىء جميل لكن ينقصنا بعد السرعه فى التنفيذ ليس اكثر

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
6
الرتب
6
هههههههههه
كانت ايام يا استاذي كنا بنحارب علشان نثبت وجهة نظرنا في جو غير محايد على الاطلاق.......لكن الحمد لله ربنا اكرمنا بالمهندس @hazem واستطاع ان ينشأ لنا هذا المنتدى المحترم باعضائه كلهم

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
6
الرتب
6
للاسف اي صفقة عسكرية بتاخذ وقت طويل لانك بتتناقش في ادق التفاصيل لكي تحصل على افضل شئ لاننا لسنا كغيرنا لا نمتلك رفاهية الاموال بوفرة

عبد الباقى

عضو مميز
المستوي
6
الرتب
6
يبقى انا غلط فى دى , و فعلا الت62 هنا وضعها مش تمام خالص

الذين يشاهدون الموضوع الآن