مرحبا بك في منتدى الشرق الأوسط للعلوم العسكرية

انضم إلينا الآن للوصول إلى جميع ميزاتنا. بمجرد التسجيل وتسجيل الدخول ، ستتمكن من إنشاء مواضيع ونشر الردود على المواضيع الحالية وإعطاء سمعة لزملائك الأعضاء والحصول على برنامج المراسلة الخاص بك وغير ذلك الكثير. إنها أيضًا سريعة ومجانية تمامًا ، فماذا تنتظر؟
  • يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

عاجل حصريا: صفقة كبيرة لمدرعة اللينكس الالمانية وتصنيع جزئي في اليونان

عاجل

s e t

عضو مميز
المستوي
10
الرتب
10

JOKer 88

اذا نبح خلفك 100كلب فاعلم انك ذئب(العوده)
الحلول
1
المستوي
10
الرتب
10
الموقع الالكتروني
twitter.com
من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوى !
يوجد كثير من المنظومات صعب رصدها او حتي معرفتها ممكن لو انت مهتم بالعسكريه تعرفها غيرك مش هيعرفها وده ممكن يكون خطر عليك وعلينا يعني انا مثلا ممكن اشوف حاجات غي البحريه الناس هنا صعب تشوفها علي مسافه قريبه وبحترم عدم الاهتمام بها او اتكلم عن الامر واشياء كثيره
اما مساله التصنيع دي حاجه عاديه وانسي الي كان بيتقال قبل ٢٠١٠ خالص لان الواقع افضل واحسن مش شرط انك تعرف او تتاكد من حاجه زي دي
لاكن لازم تعرف ان كل حرب حصلت في السنوات الاخيره ليها اهتمام بالغ في تغير وايضا تطوير الموقف في القوات المصريه
لا تنسي ان انت اول من شغلت درون شبحي للاستطلاع في المنطقه مع إسرائيل
يعني انا لو قولت ان السو في مصر وموجوده بالفعل وغير مدفونه تحت الرمال الناس هطالب بمصدر وصور ليها وهي فين لكن منعا للمشاكل الافضل الانكار حتي انا بطلت اتكلم علي الموضوع او حتي اناقش حد منعا للمشاكل
خلينا نناقش الواقع والمتاح افضل وكا يظهر فقط

الذين يشاهدون الموضوع الآن

أعلى أسفل