• يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

متابعة مستمرة حماس تعلن عملية طوفان الاقصى داخل عمق اسرائيل واسرائيل ترد بعملية السيوف

Hunter

عضو مميز
المستوي
4
الرتب
4

عبد الباقى

عضو مميز
المستوي
5
الرتب
5
وتتواجد قوات أمريكية خاصة في إسرائيل على حدود غزة. الصور أرسلت لي من قبل المصدر.

وهذا يثير سؤالاً مهماً: هل الولايات المتحدة مشارك مباشر في الإبادة الجماعية في غزة؟

OSORIS

جانبي الايسر قلبه الفؤاد..وبلادي لي قلبي اليمين
طاقم الإدارة
المستوي
10
الرتب
10
اسلوب دس السم في العسل ..اللي زي انس حسن كادر مدرب على انه ازاي يمرر معلومات صحيحه جواها الكدبة الاخوانية الكبرى اللي عاوز يزرعها في عقول المتلقين وهي الاصرار على الترويج بان القيادة المصرية انصاعت و تتامر على الارض المصرية ....ناخد بالنا يا جماعه من الاسلوب الخبيث ده

OSORIS

جانبي الايسر قلبه الفؤاد..وبلادي لي قلبي اليمين
طاقم الإدارة
المستوي
10
الرتب
10
عشان كده بنحذر من قناة الجزيرة لانه منبر معادي لمصر مهما كان ما ياتي من حصريات او متابعات .... وليه احنا في اول لسه رتم الشائعات والاكاذيب اللي هتروجها هيعلى

ابو الهول

عضو معروف
التفاعلات: s e t

ماجيك

عضو معروف
طلعت قالة الكلام ده فعلا

fo-235

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1
ما يعترف باسرائيل بعد ما يعلم عليها عادي ... إيه المشكلة ؟
بتوع الكنيست بيعطوا وهما مغروزين دلوقتي وفي عز الغرزة عاوز يتفاوض...دا فكر كويس جدا...خصوصا ان الكل بقا عارف حجم وشكل الانفاق بقى عامل ازاي....

المعركة السياسية لسة هتسخن ودم الاطفال الفلسطينيين ممكن يبقى نار تحرق اسرائيل كلها لو تم استغلال الاحداث بشكل كويس

fo-235

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1
خليهم يندقوا شوية...

ابو الهول

عضو معروف
طلعت قالة الكلام ده فعلا
تمام.. أنا أثق في مصدر ك... لكن هل علينا أن نصدق بكل سهولةما هي تقول... هي تضع السم في العسل و تلخبط الاوراق.. والبطن غير الظاهر... كلام عملاء المخابرات لا يعتد به في الاعلام بوجه عام.. شكرا علي اهتمامكم.

الذين يشاهدون الموضوع الآن