• يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

متابعة مستمرة صفقة الميكو 200المصريه

𓈙𓉔𓏲𓎡𓂋𓏭

ولقلبي أنتِ بعد الدين دين
طاقم الإدارة
المستوي
11
الرتب
11
ماهي الميكو توسع..هي محلتش مكان حاجة والبيري اتجددوا ولسه مصر محتاجة ٤-٦ كمان غير الغواويص على رأي داد داد عبد المودود دادالله

dantedilemma

عضو مميز
المستوي
3
الرتب
3
انت محتاج زيادة في كل الفئات واداخال فئة جديدة كمان يا صديقي ده غير القطع الخاصة بالدعم

𓈙𓉔𓏲𓎡𓂋𓏭

طاقم الإدارة
المستوي
11
الرتب
11

𓈙𓉔𓏲𓎡𓂋𓏭

طاقم الإدارة
المستوي
11
الرتب
11
انا غلطت ياعم شكري؟🤣
مفيش فكرتني بالصراع الأزلي بين اللي عايز يصرف كل الفلوس اللي حليتنا ع السلاح واللي عايز يجيب بيها اكل

الجميل ان هيئة التسليح بتتفرج علينا وتضحك وشغالين بشكل خلى دول كتير تحسدنا بصراحة..الحمد لله

alyaldeen

عضو معروف
الله يمسيه بالخير محمد زيدان اول من ذكر انهم 16 حته
يا ترى ايه اخباره ان شاء الله خير

Osiris

عضو معروف
هما ٨ فعلا مش ١٦، الخلايا اللي تم تركيبها ل ٨ صواريخ لكن الفرقاطة تقدر تشيل ١٦ عادي، يعني مكانهم موجود
لكن ده لا يقلل منها شئ لان معظم المعارك البحرية الحديثة بالصواريخ المضادة للسفن بتخلص بعد تاني صاروخ و أحيانا بعد اول صاروخ
المهم اكتر من العدد (بعد العدد ٤) هو الشبحية، الرادار و السونار، الحرب الالكترونية و تحمل التشويش، المدي العملياتي، ..... و تكمل للاخر

الذين يشاهدون الموضوع الآن