• يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

أكبر شراكة مصرية اماراتية "مدينة رأس الحكمة" سيدخل للدولة 35 مليار دولار و لمصر 35%؜ من أرباح المشروع

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
5
الرتب
5
فعلا ما فيش دم.....بيحاول يتلون هذا المهرج ويبين انه فرحان بالصفقة وهو من جواه ومن ورائه اللي مشغله هيموتوا بغيظهم بعدما ايقن الكثيرين ان ما يقدمه جعورة في برنامجه لا يختلف عن اي سكريبت بيتم تعميمه على الخرفان المراكيب فهو لا يختلف عنهم في شئ بل هو ينتنظر الاسكربيت من سيده حتى يخرج علينا بجعيره ورؤيته السوداء للبلد......لكن الحمد لله ربنا كبير
تحياتي لك

مصر دمى

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
يخرب بيتك بتفهم فى الارباح الاستثمارية انت تعليم سعودى عالى الفشخ
انت كفاية عليك تجارة العملة تقزيم الاقتصاد المصرى
تخويف الشعب من الغلاء القادم
توتير الشعب وتصديعه باخطاء الحكومة

SU35EG

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
لو شفت حلقة إمبارح

كل تلميحاتة إنو ال podcast اللي بيقدموا تحت إسم big time هو الاعتزال

وبعدها يطلع يعيش هناك مع اخوة ويفتحوا محل مكوة كبير جدا وربنا يوسعالهم اكتر ووقتها يكون فيه قرار اتاخد بإعادة تقييم ما قدمة المجنسين للعوزما

Nile Crocodiles

طاقم الإدارة
المستوي
5
الرتب
5
يارت فعلا يتحاسبوا.....اللي حصل في برنامجه الشهور الاخيرة وتصديره النظرة السوداء للشعب المصري كفيلة بحرقه الى الابد

والاهم ان قطاع كبير من المصريين اصبح يعلم توجهات هذه العائلة التي لا تبحث الا عن المال حتى لو كان على حساب المصريين البسطاء.......

واخرهم فعلا يفتح محل مكوة ما هو ده اللي بيعرفوه

برومثيوس

قبطان ومستني سفينة
المستوي
2
الرتب
2
نقفش بس التلاتين مليار
وبعدين نغيظ زي ماحنا عايزين

OSORIS

جانبي الايسر قلبه الفؤاد..وبلادي لي قلبي اليمين
طاقم الإدارة
المستوي
10
الرتب
10
نقفش بس التلاتين مليار
وبعدين نغيظ زي ماحنا عايزين
اعتبرهم اتقفشوا ... وبعدين احنا بنحتفل يا معلم بنجاحنا .. لان فيه كتير كانوا قاعدين ومنتظرين يحتفلوا بموتنا ...لكن الحمدالله وكفى

مصر دمى

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
الحمد الله كفى الله المؤمنين شر القتال

الباز أفندي

أحلى من الشرف مفيش
المستوي
2
الرتب
2
السويس بجوار منزل الريس حنفي شيخ الصيادين
في واحد سعودي على تويتر من اللي بيحبوا مصر نزل تويته تهنئة لمصر بعبور الأزمة وبيتمنى لمصر الخير

مثال للإنسان المحب لمصر
للأسف أصبح زي إبرة في كوم قش

dantedilemma

عضو مميز
المستوي
3
الرتب
3
أنا في حاجة حابب اتكلم فيها إذا تسمحوا لي طبعا
وهي بخصوص السياحة وشرطة السياحة وإدارة المناطق السياحية

أنا طرحت الموضوع ده قبل كده وأتناقشت فيه مع اصدقائي بالمنتدى وحابب اطرحه مرة تانية بناء على تجربة حديثة حصلت وهي اني ترددت على المتحف المصري بالتحرير مرة اخرى املا في اني اشوف تغير ولكن يبقى الحال كما هو عليه بالنسبة لشرطة السياحة وبالنسبة للعاملين في قطاع السياحة حقيقي اتمنى انه يتم اعادة هيكلة شرطة السياحة من اولها لاخرها ويتم السماح فقط بعاملين ذو لغة وادب ومهارات تعامل مع السائح

يعني مثال على موقف حصل امام عيني اليوم وهو ان كنا في قاعة تحتوي على اثار من الذهب ممنوع فيها التصوير وكان في سائحة بتصور بالموبايل وده طبعا غلط لكن العاملة الموجودة في القاعة قعدت تزعق لها بأسلوب في منتهى القذارة وحتى بلغة انجليزية في منتهى الركاكة والجهل في المعاملة يعني حتى لو السائح على علم بانه ممنوع التصوير وعمل كده الاسلوب بيفرق فعلا وده ابسط مثال وممكن اطرح أمثله كتيرة من الفهلوة اللي السائحين دايما بيشتكوا منها

واتمنى متزعلوش مني اني طرحت حاجة زي ديه في الموضوع هنا لكن لان الموضوع بيتكلم على النهضة بالسياحة فحبيت اشارك أسرتي موضوع بيأرقني أنا شخصيا

الباز أفندي

أحلى من الشرف مفيش
المستوي
2
الرتب
2
السويس بجوار منزل الريس حنفي شيخ الصيادين
وزارة الآثار التعيين فيها في المناطق المميزة ماشية وسايط وبالحب
الوزارة دي محتاجة زاهي حواس تاني وبسرعة

dantedilemma

عضو مميز
المستوي
3
الرتب
3
الموضوع في منتهى السوء يا صديقي سامحوني فعلا لو طرحي مش في محله بس أنا دمي اتحرق اني أشوف السائح بيتعامل بالطريقة ديه واشوف امناء الشرطة بالجهل ده واشوف حتى الظباط بالكبرياء ده في التعامل مع السائح

الذين يشاهدون الموضوع الآن