مرحبا بك في منتدى الشرق الأوسط للعلوم العسكرية

انضم إلينا الآن للوصول إلى جميع ميزاتنا. بمجرد التسجيل وتسجيل الدخول ، ستتمكن من إنشاء مواضيع ونشر الردود على المواضيع الحالية وإعطاء سمعة لزملائك الأعضاء والحصول على برنامج المراسلة الخاص بك وغير ذلك الكثير. إنها أيضًا سريعة ومجانية تمامًا ، فماذا تنتظر؟
  • يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

ارقام الديون دي بجد

IOM&IOT

عضو مميز
هل الارقام دي بجد ..............علينا 2 ترليون جنيه ديون :oops:

أرجو النشر للوعي

Ayoop Elmasry

عضو معروف
Country flag
من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوى !
وللأسف لو فعلا حقيقيه المواطن المصري هوا اللي بيدفع الفواتير دي كلها بطريقه مباشره
مثلا علبة السجائر متسعره انها ب ٢٤ جنيه فجأه من شهر اتاخد قرار ان سعرها يوصل ٤٥ جنيه والكل يقولك جشع تجار لكن الحكايه غير كده الزياده بنسبة ١٠٠٪ هتمول الحكومه بمبلغ محترم جدا يساهم في سد عجز الموازنه العامه
وده مجرد مثال واحد بسيط ان اللي بيدفع الثمن في الاخر هما المصريين من جيوبهم مباسرةً

Ahmed Hassan

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1
Country flag
من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوى !
علشان الناس تناقش وتتكلم وعلشان يكون فيه موضوع من الأساس يبقا يكون فيه مصدر محترم واحصائيات موثوقة مش بوست على الفيس بوك لواحد عمال يقول أنا حزين انا حزين أنا حزين

JOKer 88

متديش للكلب قيمه عشان هيصيح
الحلول
1
المستوي
10
الرتب
10
الموقع الالكتروني
twitter.com
بحث علي جوجل واي حد هيعرف الموازنه وكل حاجه

OSORIS

جانبي الايسر قلبه الفؤاد..وبلادي لي قلبي اليمين
طاقم الإدارة
المستوي
10
الرتب
10
Country flag
يوجد موضوع خاص بالشان الاقتصادي المصري ارجوا متابعه النقاش فيه وارفاق مصادر معتبرة ليكون النقاش جديا

الذين يشاهدون الموضوع الآن

أعلى أسفل