مرحبا بك في منتدى الشرق الأوسط للعلوم العسكرية

انضم إلينا الآن للوصول إلى جميع ميزاتنا. بمجرد التسجيل وتسجيل الدخول ، ستتمكن من إنشاء مواضيع ونشر الردود على المواضيع الحالية وإعطاء سمعة لزملائك الأعضاء والحصول على برنامج المراسلة الخاص بك وغير ذلك الكثير. إنها أيضًا سريعة ومجانية تمامًا ، فماذا تنتظر؟
  • يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

السيسي خلال افتتاح محطة قطارات صعيد مصر “بشتيل”:السادات هزم خصومه وهو مش موجود.. والزمن كشف أهمية قرار الحرب

MaD84

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
Country flag
محدش جاوب على سؤال مهم ....

المسافة اللى ما بين بشتيل و رمسيس هيتعمل فيها ايه؟؟
يعنى انا مسافر من الصعيد للإسكندرية .. فهنزل بشتيل و بعد كدة ؟

فكرة أن أخرج علشان اركب المترو لحد رمسيس و بعد كدة القطر تانى هتكون متعبة جدا جدا خصوصا و أن أهل الصعيد هيكون الموضوع عليهم صعب

Aymanop1522

عضو مميز
المستوي
5
الرتب
5
Country flag

مطلع الشمس

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
Country flag
من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوى !
هجاوبك انا بما إني من الصعيد ومن منطقة أحمد عرابي اولا في قطار ٨٨ اسوان الأسكندرية هو الوحيد اللي هيعدي بشتيل ثم رمسيس ثانيا هناك بجوار المحطة بتاعة بشتيل مترو أنفاق احمد عرابي والآن قربوا ينتهوا من خطوات المنوريل بالإضافة هناك موقف ضخم للباصات و الميكروباص

واحد مصري

عضو نشط
Country flag
اعتقد الرئيس السيسي في كلمته عن الرئيس السادات الله يرحمه كان بيعمل إسقاط علي نفسه وان اللي بينتقضوا اللي بيعملوا دلوقتي من إصلاح اقتصادي ومشاريع هيجي بعدهم اللي هيقول ان الرئيس السيسي كان معاه كل الحق في مسار الإصلاح الاقتصادي اللي هيكون سبب في استقرار وازدهار البلد في المدي المتوسط بإذن الله...

MaD84

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
Country flag

انا عارف دة بس غالبا معرفتش اشرح السؤال كويس

انا قصدى أن كل القطارات الصعيد كانت بتنتهى فى رمسيس ... دلوقتى هتوقف ف بشتيل.. طيب القطارات اللى راحة الدلتا ... هل مش هتقق ف بشتيل و هتكمل على رمسيس و لا هتنزل فبشتيل و بعدين نروح برمسيس بالمترو؟؟

كمان فيه حاجة الناس مش واحدة بالها منها و هى وسائل المواصلات .. صحيح فيه محطة مترو و ميكروباصات و قريبا المونوريل لكن كلهم برة المحطة و بمسافة ... يعنى مش زى محطة الجيزة ... سلم واحد طالع من رصيف القطر لرصيف المترو

الذين يشاهدون الموضوع الآن

أعلى أسفل