مرحبا بك في منتدى الشرق الأوسط للعلوم العسكرية

انضم إلينا الآن للوصول إلى جميع ميزاتنا. بمجرد التسجيل وتسجيل الدخول ، ستتمكن من إنشاء مواضيع ونشر الردود على المواضيع الحالية وإعطاء سمعة لزملائك الأعضاء والحصول على برنامج المراسلة الخاص بك وغير ذلك الكثير. إنها أيضًا سريعة ومجانية تمامًا ، فماذا تنتظر؟
  • يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

دعوة للنقاش ثروات الشيوخ - كيف تصبح ثرياً بدون رأس مال في البلاد التي يكثر فيها الجهل

دعوة للنقاش

عزت

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1
Country flag
بص انا نفسى مش ضد ثراء عالم الدين لو قراءه بالحلال دون تجارة بالدين وتغيير المبادى لأجل المال غير كده مرفوض منه ومن غيره

Shokry

ولقلبي أنتِ بعد الدين دين
طاقم الإدارة
المستوي
11
الرتب
11

Power is law

عضو معروف
Country flag
من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوى !
الرابط الاول كلام واحد منعرفوش ولا نعرف هو صادق ولا كاذب ....
الرابط التانى كلام د الرضوانى هو من اكبر خصوم حسان وغيره وهو كلام مرسل ...
الرابط التالت هو كلام الاخوان عن حسان وهو كسابقه كلام مرسل ...
الرابط الرابع كلام مرسل ....

Shokry

ولقلبي أنتِ بعد الدين دين
طاقم الإدارة
المستوي
11
الرتب
11
الكلام مش مرسل ولو عندك رد بمصادر شاركنا بيه
الشيخ بينفي وبيقول هنا ان عربيته هيونداي

من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوي!

دي هيونداي ؟

طب عربية ابنه؟

اذن الشيخ بيكذب ودا امر متوقع عشان يداري ويقلل من انتقاد الناس ودا يدعم كلام كل المصادر اللي فوق بثروته

Power is law

عضو معروف
Country flag
بص يا اخى العزيز ... انا مش بحب الشيخ محمد حسان وبصراحة بشوفه متلون وبيغير أراءه حسب المصلحة وخالد الجندى على طريقته بردو ... والشيخ على جمعة على نفس الطريق ... والتلاتة بيتفاوتوا فى درجات التلون ... محمد حسين يعقوب وقت الجد باع كل حاجة وقال على نفسه جاهل رغم انه كان بيقول على نفسه هو ومحمد حسان والحوينى امة وحدنا ... الحوينى سمعته قليل ... لكن مش شايف ان دى ادلة كافية عشان اتهم الناس فى ذمتهم المالية او انسب ليهم ان عندهم مليارات فى البنوك وفلل ووو

S.P.Q.R

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1
Country flag
الحقيقة أنا معجب جدا بالشيوخ و عندي راي مختلف شوية فيهم
انا شايف الشيوخ دول مجموعة من البشر الاذكياء وسط قطعان من المغيبين منعدمي الذكاء
الشيوخ عارفين كدة كويس و بيحتقروهم و شايفين نقط ضعفهم و بيعرفوا يستغلوها افضل استغلال عشان يعيشوا ملوك على قفا المغفلين من أشباه البشر

الذين يشاهدون الموضوع الآن

أعلى أسفل