مرحبا بك في منتدى الشرق الأوسط للعلوم العسكرية

انضم إلينا الآن للوصول إلى جميع ميزاتنا. بمجرد التسجيل وتسجيل الدخول ، ستتمكن من إنشاء مواضيع ونشر الردود على المواضيع الحالية وإعطاء سمعة لزملائك الأعضاء والحصول على برنامج المراسلة الخاص بك وغير ذلك الكثير. إنها أيضًا سريعة ومجانية تمامًا ، فماذا تنتظر؟
  • يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

متابعة مستمرة نشاط الاذرع الاعلامية الخليجية الموجهة نحو مصر

قومي

عضو
شباب انا عندي ملاحظه علي المنتدي ياريت الاداره تهتم بيها هو المنتدي بتاعنا صراحتا جميل جدا وبديل كويس عن المنتدي التاني بس يعيبه الشتيمه والتلميحات والاستهزاء بشكل فج خصوصا للسعودين ياريت نرتقي بالاسلوب هنا عشان المنتدي يكبر ويجذب مختلف الدول الي بتتكلم عربي ويكون بديل بجد عن المنتدي التاني لان ملاحظ ان رغم المنتدي ممتاز بس مفيش اي مشاركه من جنسيات تانيه غير المصريه فياريت يبقي فيه قواعد عشان المنتدي يكبر اكتر ويبقي مؤثر اكتر لان بالمنتدي التاني رغم انهم بيتحاملو علي مصر بشكل وسخ بس مش سامحين بالشتيمه والتعبيرات والتلميحات الي مش مكانها هنا عايزين المنتدي يكون مناسب لاي حد يتدخل ويكون بديل فيه حريه اكتر ونمنع اهانة اي دوله او حاكم مش عايزين نكون زيهم عايزين يكون المنتدي هنا بديل محترم ويقدم الثقافه العسكريه والاقتصاديه والسياسيه لاي مطلع منغير تجريح

Ahmed Hassan

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1
Country flag
صلوا على النبي يا جماعه ...
فيه إقتراح حابب اخد رأيكم فيه
الإقتراح إننا نعمل ميثاق شرف للمنتدى كلنا نلتزم فيه ويكون أهم بنوده اننا ما نتعرضش بإساءة لأى بلد عربى وقيادته مهما حصل ومهما حاول أى حد إنه يستفزنا أو يجرنا للمنطقة دى ونركز على إثراء المنتدى بالأخبار والموضوعات الهامه
واى حد يخالف عطلول نقطع الطريق عليه نخلى المنتدى دا مثال يحتذى به ويضرب به المثل فى الأسلوب والأداء وطريقة النقاش نعمل تحويل جذرى وما نسيبش نفسنا ننجرف بالمنتدى لمستوى الآخرين مهما حصل
أنا عارف إن مش سهل إننا نشوف كل الاساءات والتجاوزات على مواقع اخرى ونسكت لكن نحاول قدر الإمكان تترفع عنهم وعن انحطاطهم ونصل لمرحلة نكون فيها على قدر المسؤولية والمستوى

ايه رأى حضراتكم ؟

SU35EG

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
Country flag

هو فية ملفات عمالة تتفتح ولا أنا بيتهيالي ؟

مرمبتاح

عضو مميز
المستوي
5
الرتب
5
المفروض يكون العنوان نشاط الاذرع الاعلاميه الخليجيه الموجهه ضد مصر عشان يبان في محرك البحث اكتر
لان الحرب الاعلاميه ضد مصر بالاساس خليجيه

SU35EG

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
Country flag

Ahmed Hassan

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1
Country flag

SU35EG

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
Country flag
من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوى !
ربنا يشفية يا اخي

إحنا حنتريق كمان علي المرض ؟ دة واحد عندة مرض الماسورة

ودة تعريفة من علي النت

مرض الماسورة : دة مرض عضوي بيصيب إللي عندهم رباط صليبي في الثقب الأسود الخلفي نتيجة سقوطة علي أنبوبة أو استخدام خاطئ لماسورة معدنية حادة أو الجلوس علي عمود نور

يبقي برضوا نتريق ؟

Ahmed Hassan

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1
Country flag

الذين يشاهدون الموضوع الآن

أعلى أسفل