مرحبا بك في منتدى الشرق الأوسط للعلوم العسكرية

انضم إلينا الآن للوصول إلى جميع ميزاتنا. بمجرد التسجيل وتسجيل الدخول ، ستتمكن من إنشاء مواضيع ونشر الردود على المواضيع الحالية وإعطاء سمعة لزملائك الأعضاء والحصول على برنامج المراسلة الخاص بك وغير ذلك الكثير. إنها أيضًا سريعة ومجانية تمامًا ، فماذا تنتظر؟
  • يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

دعوة للنقاش هل تم استبدال هيئة الامر بالمعروف السعودية بهيئة الترفيه؟

دعوة للنقاش

Ahmed Hassan

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1
Country flag
انا كنت هناك من فترة ولحقت الهيئة فى عزها وخلال الاونه الأخيرة الهيئة موجودة كاسم ومقرات فقط على أرض الواقع لم يعد لها وجود

Ahmed Hassan

عضو مميز
المستوي
1
الرتب
1
Country flag

𓈙𓉔𓏲𓎡𓂋𓏭

ولقلبي أنتِ بعد الدين دين
طاقم الإدارة
المستوي
11
الرتب
11
Fo2HpRvXwAAYX6m

OSORIS

جانبي الايسر قلبه الفؤاد..وبلادي لي قلبي اليمين
طاقم الإدارة
المستوي
10
الرتب
10
Country flag

𓈙𓉔𓏲𓎡𓂋𓏭

طاقم الإدارة
المستوي
11
الرتب
11

IOM&IOT

عضو مميز

SU35EG

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
Country flag
من فضلك, تسجيل الدخول أو تسجيل لعرض المحتوى !
أنا أسف
دة مش مبرر يا عزيزي
الفرد بيرد
يتكالب علية قطيع

ياعم انا بدخل ابص واية المشكلة.... بس مهينش نفسي مع شوية شواذ في الأفكار والميول

للأسف الاحتقان هناك بسبب الأعضاء المشاركة

لما الجعان أو الشحات أو المنعدم أو عديم الأصل والتاريخ أو اللقيط يا اخي ممن فيهم ضعاف النفس

لما تظهر علية النعمة بيعمل اية ؟

بيفضل يتعنتظ و يفضل يحاول يلفت الانتباة لية ويشد انتباة الاخرين ويشتمك ويفكرك انو كان فين وإنت فين ودلوقتي هو فين وإنت فين وكده

ماهو للأسف مينفعش تبقي مولود ومتعلم تقعد علي حمام وتستني واحد أتعود طول عمرة يعملها ورا صخرة و يمسحها بحجرة إنو يصلك كويس... وزي الأفلام... النهاية معروفة ومحفوظة

انا بخاطب العقل إللي بيفهم هنا والزوار إللي منورينا دلوقتي

لا التاريخ حيتمسح ولا مكوt ك حتنضف

حتي @Shokry اتشتم هناك من عيال مصريين مخرومين أظن إنو فية كلب أو اتنين منهم هنا منورينا بأسماء تانيه... واتشتم لية ؟

علشان محدش عرف يرد... و يشهد وربنا أني لا اعرفة ولا أي حاجة بس أنا لا شايف إنة مبالغ أو شيء... بس صح علشان اسمو جة هناك

واللي مش عاجبة براحتة.. هنا بيننا و بين بعض

ياراجل إنتو اتسببتوا انو حساب البت إللي بتكتب هناك تذم في المنتدي والله العالم إذا كانت هي ولا حد راكب الأكونت

انا عاوز أضيف حاجة أخيرة

المنتدى دة ممكن يكون صغير دلوقتي... بس طالع وطالع كويس جدا

للأسف كل التصرفات العقيمة من المشاركين هنا وهناك يهدوا أي بادرة امل في ارتقاء المنتدى لإنهم بينشغلوا بالردود علي الجهلة

وبالنسبة لكل واحد ماسكلي في حتة أصل أخواتنا...واصل الإمارات كخة.... واصل أنا عشت في السعودية... واصل القومية المصرية ... واصل المحن.... واصل الكهن.... استرجل شوية إنت وهو

ويجيلك عيل بشخة هنا.. وسطنا مش لاقي حد يغيرهالو ويقعد يرد ردود حشو و في أي اتجاة ويقولك فرضيات و بستقل وأي كلام... هات بابا يرد مكانك يا حبيبي بدل ما أهو بلانا بشراة موبايل ليك تقرفنا بية

@hazem @Shokry @صانع

اتمني تفلتروا المنتدي كويس وتنحوا جانبا موضوع الرأي والرأي الآخر علشان القرف جايلك من جوة ولو كنت أول المستبعدين

أسف لو كنت صريح شويتين... بس بصراحة فية بيض فظيع بقالنا فية فترة بسبب الجهلة إللي وسطنا

شكراً

𓈙𓉔𓏲𓎡𓂋𓏭

طاقم الإدارة
المستوي
11
الرتب
11

IOM&IOT

عضو مميز
انت قصدك بنت اللواء تقريبا صح كده

انا كنت بشوف تعليقاتها بس ما علقت عليها بس كانت بتقول حجات كتير وكذبتها الأعضاء هناك واتهاجمت

مش عارف اذا كنت تقصدها ولا لأ

SU35EG

عضو مميز
المستوي
2
الرتب
2
Country flag

IOM&IOT

عضو مميز
والله يا أستاذ شكري من علامات الساعة ان يرجع الناس لعبادة الأصنام وفي الجزيرة العربية

وخص الرسول -صلى الله عليه وسلم- بذلك قبيلة اسمها (دوس)

وهم قبيلة زهران موجودة الآن بكثرة في الجزيرة العربية

الذين يشاهدون الموضوع الآن

أعلى أسفل