• يمنع منعا باتا توجيه أي إهانات أو تعدي شخصي على أي عضوية أو رأي خاص بعضو أو دين وإلا سيتعرض للمخالفة وللحظر ... كل رأي يطرح في المنتدى هو رأى خاص بصاحبه ولا يمثل التوجه العام للمنتدى او رأي الإدارة أو القائمين علي المنتدى. هذا المنتدي يتبع أحكام القانون المصري......

عاجل حصريا: صفقة كبيرة لمدرعة اللينكس الالمانية وتصنيع جزئي في اليونان

عاجل

s e t

عضو مميز
المستوي
10
الرتب
10
لا اتكلم عن شخص بل اتكلم فى العموم فى انا لدى مشكله مع من يقول اننا نمتلك ونصنع دول دليل او مصدر .

عبد الباقى

عضو مميز
المستوي
5
الرتب
5
ما هو لو قال دليل او مصدر هيوحشنا كلنا خليك مع المتحدث العسكرى بقى

JOKer 88

اذا نبح خلفك 100كلب فاعلم انك ذئب(العوده)
الحلول
1
المستوي
10
الرتب
10
الموقع الالكتروني
twitter.com
يوجد كثير من المنظومات صعب رصدها او حتي معرفتها ممكن لو انت مهتم بالعسكريه تعرفها غيرك مش هيعرفها وده ممكن يكون خطر عليك وعلينا يعني انا مثلا ممكن اشوف حاجات غي البحريه الناس هنا صعب تشوفها علي مسافه قريبه وبحترم عدم الاهتمام بها او اتكلم عن الامر واشياء كثيره
اما مساله التصنيع دي حاجه عاديه وانسي الي كان بيتقال قبل ٢٠١٠ خالص لان الواقع افضل واحسن مش شرط انك تعرف او تتاكد من حاجه زي دي
لاكن لازم تعرف ان كل حرب حصلت في السنوات الاخيره ليها اهتمام بالغ في تغير وايضا تطوير الموقف في القوات المصريه
لا تنسي ان انت اول من شغلت درون شبحي للاستطلاع في المنطقه مع إسرائيل
يعني انا لو قولت ان السو في مصر وموجوده بالفعل وغير مدفونه تحت الرمال الناس هطالب بمصدر وصور ليها وهي فين لكن منعا للمشاكل الافضل الانكار حتي انا بطلت اتكلم علي الموضوع او حتي اناقش حد منعا للمشاكل
خلينا نناقش الواقع والمتاح افضل وكا يظهر فقط

الذين يشاهدون الموضوع الآن